tisdag 25 december 2007

silent night

Det har varit en lugn med härlig dag. Inte så mycket fart å fläkt men sådär precis lagom... Vi spelade julspelet, åt mat, fick julklappar och sen degade vi. Syrran och jag tog oss faktiskt tillkyrkan till och med. Inte så upplyftande direkt men jaja, det var iaf nåt.

News: herr anka messade och önskade mig en god jul, eftersom jag raderat hans nummer så fattade jag inte vem det var... så jag fick fråga... snacka om diss... hihi. Sen så har jag haft en hemsk upplevelse, häggis tror att jag tänker äta pannkakor med honom. Det kan han fetglömma!
Har inte träffat nån jag känner idag vilken var skönt, ibland är den här stan för liten... ni vet säkert vad jag pratar om... suck... Men men, imorgon är det juldagen, då är det kvällen då man träffar alla, den stora hemvändarkvällen... både skoj och intemåste jag säga. Får se vad som händer... hoppas på att få träffa Söti iaf... behöver det tror jag.. sen är det tillbaka till verkligheten snart igen... blir lite sådärdeppo nu när jag sitter här och funderar. Hade velat träffa C men ibland känns det som att hon undviker miglite.. vet inte om det är så. Men jaja... kan ju integöra något åt det om detnu skulle vara så... Livet gårvidare, inte sant??

Hoppas att alla har haft en bra jul iaf. Jag tänker på många och hoppas att det variten bra dag.

Inga kommentarer: