onsdag 26 december 2007

dunderklumpen

ja lite sån känner man sig när man legat i soffan hela dagen och läst och ätit godis... men det är ju sånt man ska göra på sin semester har jag hört. Men i morgon är det klippning, fika med min love och sen återförening med kören. Det känns att det kommer att bli en bra dag. Jag bara känner det.

Som sagt så var gårdagens fest inte någon kick direkt, men jaja. Själva kvällen var rolig, men jag ville dansa och visa att jag är bättre än småstaden. Men det blev po
ng till småstaden.... jag måste sluta med det här. Jag får äta pannkakor med någon som är ledig istället. Så om ni känner någon som vill både äta pannkakor coh ha pannkakorna kvar så slå en pling. Om det är en trevlig inte galen finsk pojke blir jag extra glad.

Jag har kommit på att jag är kräsen när det gäller pojkar. Det har gjorts vissa försök att hitta en åt mig och jag uppskattar försöken men det harinte varit några fullträffar. Jag önskar att han kunde dyka upp så jag får glömma allt tråkigt här hemma. Men heller oxfilé ensam än havregrynsgröt med fel person... haha.
Man får väl hoppas på ett bättre 2008 helt enkelt.

Inga kommentarer: