måndag 24 december 2007

JULAFTON

haha,ja nu är det dopparedan och jag har slagit in alla klapparna. Hoppas verkligen att folket blir glada nu för annars blir jag lessen. Önskar att jag kommit pånåt bättre till vissa men så får det vara...

har gjort julgodis, som att jag eg behöver mera choklad. Men vad gör man... det är bara jul en gång om året. kan börja träna igen sen när jag kommer hem. Jag längtar dit samtidigt som jagtycker det är bra här oxå. saknar människorna därmen samtidigt njuter jag av att vara här. Hehe.. speciellt Söti, han gör mig glad. Det är alltid trevligt när nån säger att han saknat mig och att jag är vacker... han är ju som han är men jag gillar det ändå... man är ju inte mer än människa... samtidigt så har jag ju bestämt mig för att gå vidare...knivigt det där... jaja jag fårväl ha kul sålänge det varar.

god jul till er alla!

Inga kommentarer: