onsdag 19 december 2007

hemhemhem

snart får jag åka hem.. bara två dar till så är det en vecka i tryggheten... förbannade skitliv! Förlåt, borde inte spy galla här men jag är tvungen faktiskt... sen kanske jag lägger ner bloggen... vi får se. Kan inte skriva så mycket just nu eftersom jag inte har internet hemma, men det är dock mitt minsta problem just nu... finns fler mer tränade problem... men jag väljer att gå hem och gömma huvudet i sanden och låtsas att allt är bra.... i två dagar till... sen är det fritt fram för ångesten att komma... hem till badkaret och sen en kväll på luftmadrassen =) Det är bra på tv idag tack och lov... måste försöka mig på att packa lite idag... men egentligen borde jag väl försöka komma på något krativt att ge min syster i julklapp... men det går inte något vidare måste jag säga... inte har jag skickat några julkort heller... inge poäng till mig den här julen... jag skyller på att jag är deprimerad och möbellös... bara det skulle kunna göra vem som helst deppig förresten...jaja... nästa år kanske blir ett bra år...kan ju knappast bli sämre än detta eller vad säger ni?? Ingen som har lust att ge mig ett litet lån på nån mille så jag kan betala av mitt lån sen ge mig ett jobb sdär man tjänar lagom på att göra så lite som möjligt??

Broren var uppe i helgen och han sa det som jag tänkt på länge... stockholmarnas oskrivna rulltrappsregler.... våga inte stå ivägen för någon jäktad stackare som vill springa uppför rulltrappan... då får du en smäll... inte trevligt men det är den bittra verkligheten... på lördag ska vi åka till damnark... familjen och jag... undrar om jag blivit en utböling än eller om jag fattar vad de säger.

Ciao

Inga kommentarer: