fredag 7 december 2007

os i virrpanna!

Jodåsåatte.... fuck vad jobbigt allt blivit med flytt och inställda besök och den här himla känslan av press från alla håll. Det är ju ingen som tycker att jag egentligen ska göra nåt föruom på jobbet men det känns som att bomben snart smäller och jag har missat nåt viktigt. Jaja... det är iaf fredag nu och jag sitter på spökjobbet och skriver eftersom jag är en dator fattigare nu i nya lyan... som för övrigt inte innehåller mycket alls. Men var ju på ikea igår och handlade det viktigaste.

Ikväll kommer mamma, men jag överger henne för Madde och idamaria på mosebacke minsann. En chans man itne får missa och jag tror hon förstår. Samtidigt gör jag det lite i protest för att alla mina egentliga planer gick om intet... suck...

Nästa vecka blir galet bussy men jag ska träffa lite trevliga människor hoppas jag så det uppväger ju förhoppningsvis all stress på jobb.Självklart bli det fest nästa lördag och jag hoppas att kunna hinna med allt på samma kväll, får se hur det går med den saken... egentligen är jag ju hemskt frustrerad vad gäller 7:a men men.. det löser sig!

ciao bella!

Inga kommentarer: