söndag 23 december 2007

dan före dopparedan

jodå, nu börjar det krypa lite i kroppen. granen är klädd, pyntet är framme och jag ska snart slå in julklapparna. Är inte helt nöjd med dem men det får vara, jag får helt enkelt bli mer ordentlig och köpa dem i god tid nästa år... ett förtida nyårslöfte kan man tänka.

jag har lite ont i ryggen idag, kan bero på gårdagen men oxå på den hemska tågresan som aldrig tog slut... suck... jaja. Just nu är Ängelholm the place to be. Jag har haft en kanondag, jimsy och jag fikade sen gick vi hem å glodde på film. gött med slapp. Jag vill helst inte tänka på att det bara är några dagar jag är ledig... vill att det ska vara såhär länge... men det går ju inte så jag får vara glad nu, det som händer händer helt enkelt =)

Men jag tror bestämt att jag ska äta lite mera pannkakor inan jag far hem.. det är ett måste!

nu till julklappsverkstan.

Inga kommentarer: