måndag 3 december 2007

pepp

Maddo sa idag att jag verkade så harmonisk, och ja. Kanske var jag det. Det kändes bara som en helt okej dag. Men bara för att jag var sån så deckade jag i soffan efter sex och vaknade till liv vid nio. Inte så bra. sen har jag bara fått bad news så peppet försvann lite.

men nu har jag pratat med några vänner som peppade upp mig igen, men den där harmonin försvann lite. Får se om den återvänder efter nattens sömn. Känner bara att den här flytten har gjort mer skada än nytta hittills. Vi får se vad som händer sen. Men jag får väl ligga där på den lånade luftmadrassen så får vi se sen.

Människor runt mig har varit fundersamma idag, kändes inte så bra. Det är ju de som brukar peppa. Men när jag var glad kändes det som att de var ännu mer ledsna. Varför får jag dåligt samvete för det?? De hade ju sagt till om jag gjort nåt. Måste lära mig att skärma av folks känslor.

Jaja, flytten från helvetet och fytten som aldrig tog slut. Det är tur att man har humorn kvar =)

tack till alla som orkar peppa!

puss å gonatt!

Inga kommentarer: