tisdag 4 december 2007

charming man!

ja låten har fastnat och jag känner mig just nu tvingad att leta på varenda smithsskiva jag kan hitta. Jag hoppas verkligen att denna känsla går över eftersom det annars kan bli en kostsam historia. Annars hade jag ju runt en mille på kontot några minuter där... sen åkte de iväg igen och jag är nu skyldig banken en satans massa pengar... Men men. Någon gång ska man väl bli vuxen oxå.

Jag är nu ägare till en lägenhet och inte mindre än tre uppsättningar nycklar till den. Men det är bra, jag är ju som ni alla vet inte helt ordningssam med mina nycklar. Det är även därför jag har bett Sara vakte en uppsättning för då har jag iaf en säkerhet ifall jag skulle bli av med de andra två.. haha. Tro mig det är inte omöjligt alls.

jag hade en massa grejer planerade till helgen, nu blir det inte så, så nu kom jag på annat. jag och Maddo ska till mossebacke och lyssna på idamaria. Älska!!!!
Sen kanske jag tar mig till ikea också, behöver ju vissa viktiga saker som tex. stolar och annat trevligt.. haha. Jag känner mig faktiskt lite som en lyxig uteliggare just nu. Inte en enda pinla i lägenheten förutom lådor med böcker i... jaja. Den som väntar på något gott.
Önskar att Lisa kunde pigga upp mig med en trevlig ritning på hur hon tänkt lägenheten så jag kan se om jag gillar allt och vad jag kan göra ganska snabbt. Jaja, i morgon kommer min söta Tove och tar mig och det enorma lasset till en ny destination.

Nu packa lite mer och sen sova.

Inga kommentarer: