lördag 8 september 2007

STOPP!

nu får det vara bra.. nu vill jag hoppa av det här tåget. På en förmiddag har allting blivit väldigt kosntigt och nu vill jag inte vara med mera... fy som det har blivit. är nervös som bara den, tror att jag ska gå och lägga mig och se om drömmen är över när jag vaknar...

Regel no 1: tala aldrig om för folk saker du inte vill ska sprida sig, det kan få konsekvenser du inte väntat dig!

KÄnner att det går för fort för mig och att jag trivdes med det i den skalan det var innan. Nu har jag inte kontroll längre, det skrämmer mig något enormt. Jag vill ha koll på vad som händer. kanske det som är mitt störta problem. Det känns bara bra så länge jag har koll... kan inte ge mig hän åt saker och bara låta dem hända... men nu är det såhär och jag får väl försöka att hänga på helt enkelt... suck...igen...

Men så tänker jag, jag kanske har missuppfattat allt. det kanske inte är som jag tror... det kanske är vänner vi är... inget annat och då är det okej. då har jag ju inget att jobba för. då är det lungt. "jag är en rar tjej" skrev han...
Hanna nu ska vi sluta analysera... fan fan fan.... jag borde gå i terapi,...

nu är jag hungrig, ska snart äta... sen stirra lite på regnet...

ciao bella!

Inga kommentarer: