måndag 3 september 2007

förrvirringen fortsätter

jag fattar inte vad som händer.. liver rusar på i 100 knyck och jag vill kliva av en stund.. men kanske är det ett tecken på att jag har ett bra liv?? jag gör en massa grejer och upplever en hel hop grejer hela tiden... måste det vara ett dåligt tecken.. eller är det bra... jag vet bara inte vad jag ska känna. saknar vissa och jag hoppas att de vet om det. jag är dålig på att höra av mig... som alltid. men jag tänker på dem.

har hänt lite spännande grejer på sista tiden, kanske ska jag få besök, kanske ska jag åka bort.... vem vet vad som händer. Det är iallafall något positivt. Det kan ingen säga nåt om. Men varför händer det?? Jag kan inte sluta tänka på att folk har baktankar med vad de gör mot mig. Hemskt är det. jag tror alltid att det finns en orsak till allt... men kanske är det så att man ibland bara gör saker... för att man vill och ingen annan orsak... kan det verkligen vara så nuförtiden. I den här totalt cyniska världen??

jag har ingen aning... kanske nån annan som vet.

ciao bella!

Inga kommentarer: