torsdag 13 september 2007

bubbel

bubbel i magen, av lycka och nervositet. jag är nervositeten och J får all min lycka! Det är sjukt att mitt i all misär och olycka och spel så hittar två människor varandra och de får ett liv tillsammans. de är lyckliga! När hon är lycklig så är jag lyckllig alltså strålar det i min mage av den lycka som finns där.

Sen är det lite för mig själv oxå därinne. För om en dag kommer halva min familj hit å hälsar på och sen nästa helg så träffar jag P. Jag vet inte vad jag väntar mig eller vad han väntar sig...

Jag vill helt enkelt finna LYCKAN. jag vet att den finns och jag vill hitta min del. Kanske är det han som ger mig den. Kanske inte. Men jag vet iallafall att genom att träffa honom så utmanar jag mig själv och min rädsla. För det här är inte något jag gör varje dag direkt.

Ett steg på vägen mot resten av mitt liv.... det ska bli mitt motto.

Inga kommentarer: