måndag 24 september 2007

hell is a warm place

japp så är det, om ni nu inte visste det så talar jag om det för er nu.
Kanske är det inte så många som läser detta men ni som gör det får höra
Jimsy hade rätt, jag ville gärna att han skulle ha fel. Men så väl ville det sig inte.
Nä han hade helt rätt. Jag hade fel. Jag kan erkänna, I did!

jag hatar den där klumpen i magen som gör att jag vill kräkas. Men
jag gillade den bättre igår när jag inte visste vad den betydde.
Nu vet jag bättre, svin klär sig ibland i fårakläder fast de är ulvar...
det är dagens visdomsord... ta dem som ni vill...

jag tror att den här helgen ska bli bra. ska supa mig riktigt full
på lördag och sen slippa tänka ett par timmar... kan vara skönt...
ibland saknar jag tiden med tabletterna.. jag var aldrig glad..
men blev heller aldrig lessen... inte såhär... ingen komåt mig i min bubbla
av antidepresiv bomull... bättre än bäst.

madde säger: jag tror jag självdör... det är så himla bra...
jag älskar er... kära kollegor... utan er hade mörkret varit konstant!

i november återvänder jag till brottsplats skåne...

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi ååh du är så fin bubblan! själcdö borde finnas med i ordboken