fredag 7 september 2007

crazy

hela mitt liv är crazy just nu. det händer så mycket så jag orkar knappt hålla reda på allt. Idag har jag varit och gjort en helt galen grej... bara på invigelse... shit vad konstigt det kändes.... fast jag har velat göra det länge men inte fått tummen ur innan. Men när sara sa att hon skulle dit idag så bara kände jag att det var nu eller aldrig. Så det blev nu. Hoppas att mamma inte blir helt galen när hon kommer hit nästa helg. Men jag tror hon tycker att det kanske klär mig eller nä nu avslöjar jag mig ju snart.

har varit ute och druckit en drink med brudarna från jobbet ikväll. Vi var på ett jättemysigt ställe på söder där drinkarna faktiskt var relativt billiga och supergoda. En massa fruktdrinkar och hur mycket som helst att välja på. Måste ta dit ebba, hon gillar drinkar... de hade hennes gräshoppa där. Det känns så rätt... sjukt. visst saknar jag vissa grejer med hemma men inte så mycket att jag tänker ta mig tillbaka dit. Men snart ska jag försöka åka ner å hälsa på... kanske tajma systers födelsedag eller så. Vi får se.

nu ska jag gå och lägga mig. läsa min bok och sen sova länge i morgon... det är ju LÖRDAG!!

ciao bella!

Inga kommentarer: