torsdag 27 mars 2008

ta mig till kärlek




ja jag känner mig inte ett dugg inspirerad för det här... vet inte vad ajg ska skriva. Det var superskönt att vara hemma men när jag kom tillbaka till storstan var lugnet som bortblåst. Kan ju bero på de små vita oxå eftersom jag itne tog med dem till skåne... men men... första dagen på jobbet var rena villervallan. Kände mig helt lost.

Ödet har spelat mig ett spratt... han fick mig att bli förälskad i bilden, trots att jg vet att han egentligen inte är den jag tycker att han borde vara.. ja ni fattar. Jag vill ha honom till att vara något han inte är helt enkelt. Men det var underbart att träffa honom iallafall. Träffade några long lost pals när jag var hemma oxå, hoppas att jag träffar dem snart igen. Vill inte tappa alla trådarna hem även om jag nog aldrig kommer känna mig hemma i den där stan. blä....

Måste komma igång med den sabla träningen igen.. känner mig som en säck potatis. Önskar att jag inte tänkte på godis hela tiden bara. Har blivit som en sjuk besatthet... suck.. men jag kunde en gång så det bara ska gå igen. Sådeså. På lördag finns ingen återvändo... Well... jag ska tänka på att jag om några månader ska ligga på en solig strand.

Inga kommentarer: