tisdag 11 mars 2008

ibland händer det...

ja det är inte triss jag snackar om det är min matlganing... haha... idag gjorde jag faktiskt lasagne, veggi såklart. Det var gott! Jag känner oftast att jag bara gör nåt för att bli mött. Men den här gången blev det gott.. något som jag tänkte... aha, det här måste jag göra igen, om. Dert är härligt att ha lite inspiration igen. Det är lika bra att fortsätta när den har glimrat till... man vet aldrig när det kommer nästa gång.

hm.. för att förklara mitt förra inlägg.. =) Brunöga är en person... haha... Men om ni vill så får ni ju tänka nåt annat... hihi. Well Well.. svårt att hitta på fyndiga namn åt alla jue.

blä, det har sina nackdelar att vara huslig. Jag skar mig i fingret när jag diskade innan. Så nu får jag sluta skriva för det gör ont i mitt finger när jag trycker på mina små tangenter =)

pöss

Inga kommentarer: