tisdag 4 mars 2008

a life less ordinary...

kom å tänka på denna underbara film idag när jag satt och filosoferade över en kaffe. Jag önskar att det kom en ängel och fick mitt liv på rätt köl, puttade mig i rätt riktning eller nåt... Visade mig vad det är meningen att jag ska göra med mitt liv för det känns som att det har tagit stopp här... jag vet itne hur jag ska fortsätta.

Men det var skoj att få dansa igen, jag skiter i om folk tycker det är töntigt. Att känna att det sitter och bara köra på är en härlig känsla, att lyckas... det är ett välbehövligt avbrott i nerförsbacken...

jag har kommit på mig själv med att räkna dagar vilket inte känns bra... räknar ner till vad som helst bara för att ha nåt att se fram emot... många bäcker små.. eller nåt.. well well.. "i morgon är en annan dag".

I morgon är det jag som ska träna, fy fabian vad jag ser ut... men det är lång tid till vietnamn men kanske inte så lång tid till vår sommar.. och jag vill kanske ha bikini nån dag då oxå... så hurry curry.

Inga kommentarer: