torsdag 6 mars 2008

.....

den här dagen började bra, på eftermiddagen blev den bättre men sen gick det hela vägen ner till hin håle själv... jag äger just nu 22 öre och det ska jag leva på resten av den här månaden... Varför??? Jag har ingen aning... kära Swedbank bestämde sig för att göra mitt liv surt och tog de sista pengarna jag hade... härligt jobbat... Så nu är det officiellt att den här dagen suger balle, på rikssvenska!!!

Om jag fick sparka någon hårt skulle det vara marcus min lånesnubbe... så om nån ser honom.. varsågoda!

Mannen med den vita hatten dök upp idag... jag trodde att han var borta för alltid... men nu dök han upp igen... varför gör han alltid så?? Jag bara undrar... kanske för att jag fyllemessade honom nån kväll här... Men vad är meningen med det hela? Fråga marcus... han är veckans syndabock.. alla får sparka honom, jag bjuder...

Den enda höjdpunkten på kvällen var yogan, som jag idag fick göra helt själv med pärltanten... Det ni! Hon körde ett av de tuffaste passen hon har och jag klarade det nästan... sista övningen gav jag upp.. benen höll helt enkelt inte stilla hur mycket ajg än försökte. Men hon sa att jag var duktig =)

Natti natti!

Inga kommentarer: