onsdag 19 mars 2008

när kommer lyckan?

alla säger att man själv måste hitta lyckan, vara glad över det som är. Men det jag inte kan klura ut är vem jag är. Hur vet man vad man är, vad man egentligen tycker??
Eller är det så att man egentligen inte är nogn utan man blir den som man är tillsammans med andra. Så då är jag alltså en agressiv, retlig människa... för det är ju så folk uppfattar mig... har jag hört... Jag vet inte vad jag ska tänka längre och det vore skönt om jag bara fick en sån där lampa i min bubbla som i tecknade serier... så at tjag helt plötsligt en dag kom på vad jag vill göra, vad ajg vill ha och ja... du vet.. hela kråksången...

Jag gjorde nåt i lördags som jag normalt aldrig gör... försökte ta ett steg... Det gick verkligen åt helvete och nu tänker jag stä stilla tills stormen lagt sig... eller ska jag fortsätta på det där steget och stå kvar? ska jag försöka få med mig någon på en afterwork och råka stöta ihop med hela gänget??

snart är det påsk iallafall och det känns så underbart skönt, ett par dar där jag får andas.

Fast idag har jag skrattat, behövde lite grey´s. Men nu ska jag sova.

natti!

Inga kommentarer: