måndag 17 mars 2008

running up that hill

är det något som påverkar mig så är det musik... och den här låten ger mig gåshud. Det är positivt och jag känner att jag absorberar varje ord i varje por av min kropp.
if I only could make a deal with god.... ja om man bara kunde.... då skulle jag.... jag vet inte... jag kan helt ärligt säga at tjag har ingen aning om vad som hänt. Jag har totalt tappat makten över livet. Försöker bara hänga med så gott det går... men det är svårt. Ibland vill jag bara släppa taget och se vad som händer, vad händer efter detta?? Ingen jag känner till vet....

Nästan framme vid fredag... haha... bara tre dagar kvar vänner... bara tre dagar. Jag saknar staden som där hatet gror... eller det kanske bara är jag som hatar där... hatar hur allt blev en gång och jag kan inte göra något åt det.

placebo är ett av mina livsmål, jag ska se dem innan jag dör!

1 kommentar:

Madeleine sa...

kate bush är så bra!