måndag 20 augusti 2007

trötta tankar

fy vad jag är trött idag. gillar verkligen inte kvällsmöten på jobbet. idag var jag inte hemma förrän vid halv nio. Men vad ska man göra. det är ju efter jobbet man kan ha möte om alla ska vara med. Jag gillar iaf mitt nya jobb, saknar en del från det gamla som vissa av barnen och de galna kollegorna. Men jag har supertrevliga kollegor här och det är bra. Nästa helg ska jag hem till S på kräftis. det hade aldrig hänt i Ängelholm. Där vågar ju folk inte prata med nya människor... suck. det som är tråkigast just nu är att min kära roomie inte har nåt jobb vilket gör att hon är fattig... så vi kan inte hitta på så mycket. Jag väntar däremot på min lön så att jag kan köpa gymkort och börja träna lite. Har mega ont i min rygg just nu. Annar går livet på i vanlig motorvägsfart här. men jag antar att ju mer rutin man får på livet ju bättre blir det. om några veckor har jag kanske blivit en riktigt 08.

nä nu ska jag gå och sova lite så jag orkar med morgondagen.

//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, honey... Nu fick jag ju lite inspiration till att få tummen ur. Imorgon, lovar, mellan tvättlassen och vindrickandet och fredagsstressandet och... =)
/T

Hanna sa...

låter mycket bra det!