torsdag 9 augusti 2007

sista natten med familjen

Japp då var man reda att gå och lägga sigför sista gången här i ängelholm då.

Jagmåstesäga att det känns väldigt konstigt attveta att jagi morgon ska flyga

till mitt nya hem. Detta har ju varit hem.... tills nu... och det börjar kännas

jobbigt som bara den. jag kommer sakna min lilla familj, även om de kanske

retar mig till vansinne ibland så älskar jag dem.

Men jag flyttar ju till min andra familj. Jonna, Tove, Malin och Ebba.



Min vän från förr vill vara min vän igen. Det tycker jag är roligt. Kanske är det

mer än vänskap, det vet jag inte. Men det är roligt för jag tyckte om honom då.

Han var en av the good guys.



Jag kommer sakna en viss pojke, men han var ju ändå inte min,
så det är bra att jag flyr nu. Jag kan ju inte bryta det.
Önskar att vi träffats i en annan tid, på en annan plats.



Jag och Lisa flyttar på samma dag, båda byter vi destruktivitet mot en ny bättre framtid.

Inga kommentarer: