torsdag 2 augusti 2007

Fy vad jag är irriterad just nu. vrför är mitt kort borta och varför får jag inte in nåt nytt?? jaja det löser sig väl... får haffa broren när han kommer hem nån gång nästa vecka.
Nu är flytten färdig i första steget iallafall. nu bor jag och alla mina saker hemma hos min lilla mamma.. hon är översvämmad. ska ta och kolla upp hur mycket det kostar med ett magasin. men å andra sidan så kan mina saker sen stå på övervåningen i nya huset... men jag msåte slänga och packa om. så nu borde jag ju inte sitta här... borde vara duktig...

jag såg lite fyllekort på mig själv igår.. fy vad jag är stor.. ska genast börja banta för det var hemskt att se de där korten.. ska ladda upp dem bara jag fattar hur.. hihi.

Nä nu städning... snart bara en vecka kvar till storstan!

Inga kommentarer: