söndag 12 augusti 2007

stockholm

nu sitter jag här i vår nya lägenhet och försöker lära mig hur en mac
fungerar. inte alltid lätt ska jag sga. men skam den som ger sig.
Vi bor i en mysig lägenhet och området är helbra. Om jobbet känns lika bra i morgon så kommer det här bli en underbar höst tror jag. Ni får hålla tummarna för mig i morgon när jag ska på introduktion. Efter det vet jag inte vad som händer så det kan jag ju inte ens oroa mig för ju. Jag saknar er föräldrar, det har ju varit så nära innan men jag har inte hemlängtan än iaf. En som jag inte alls saknar är J, en som utnyttjar alla efter eget behov och behandlar en som skit annars. Sånt behöver jag verkligen inte. Jag hoppas att cilla har det bra nu, saknar henne fast hon är galen.

Nu ska jag ta på mig lite vanliga kläder och sen ska vi ta och reka vägen till jobbet.

Inga kommentarer: