tisdag 27 januari 2009

young folks...

Underbara underbara låt... den har blivit något av ett soundtrack för mig i dessa grå och hemska dagar...
Jag har det bättre på jobbet i och med att det känns bättre men samtidigt så har vi sjukt mycket att göra vilket leder till att jag känner mig hemskt otillräcklig... men det är väl det som är det där "duktig flicka-syndromet" som många av bloggarna handlar om. Underbara Clara har skrivit ett klockrent inlägg om detta, hon är väl värd ett besök mina vänner.

Igår kom mina tapetprover och jag har nu på riktigt bestämt mig för vilken färg det blir.. så nu är det bara att börja spara till kalaset... men det är väl värt det när man är klar sen och har en nice lya antar jag.

i morgon börjar min nya mattekurs och jag ska ännu en gång bli student på ett universitet, vi får se hur det går. Jag hoppas att jag fortfarande har kvar några studiesugna hjärnceller.

Nu ska jag försöka städa lite innan jag somnar helt, i morgon kommer Mac och ska försöka laga min diskho så jag slipper diska i badkaret. Allt blir så mycket roligare om man kan göra det där det är tänkt.
Hola!

Inga kommentarer: