tisdag 13 januari 2009

The End!

Ja inte på mig men på tanken att jag någonsin ska få Mr Mac. Det blir ingen lyckligt sex and the city slut på denna saga. Jag är inte Carrie som får sin Big på slutet. Men på något sätt känner jag mig lugn. Under trippen i paradiset hade jag enormt mycket tid att tänka.. vilket ni som känner mig vet att det betyder att jag grubblade en del. Men jag kom faktiskt fram till vissa saker och en av dem var att jag var tvungen att våga fråga. Och det gjorde jag.. därav känslan av lung när det gäller Mac. Sen så kom jag på att jag ska ta ett råd jag fått av två av mina goda vänner. Jag säger inte vad det är men jag säger såhär. T är min idol ibland, du har sagt mycket klokt under våra två veckor.

På tal om semestern så var det underbart i paradiset. Men samtidigt skönt att komma hem. Det som däremot inte var bra är väl att jag sen jag landade på arlanda mått asdåligt. Det kallas visst influensa. Jag har haft hög feber, hosta som gör att man tror att man snart hostar upp sina inälvor och snor som aldrig tar slut. Men nu har jag legat i sängen ett par dar och börjar hämta mig... ska försöka ta mig till jobbet på torsdag eftersom det känns som att jag ruttnar bort här hemma.... har hört att det är en hel del galenskaper på gång vilket gör mig arg för att jag inte är där... men som sagt. Jag är hemma en dag till sen får det vara nog... alvedon är min bästa vän =)

hola!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du blir bättre sis! Fick ditt kort idag^^ tackar..nu har jag en bit av ditt paradis.
Välkommen hem bytheway.
XOXO Gossip Girl..äh..skojja bara^^