fredag 2 januari 2009

pa vift...

jo nu sitter jag har och bloggar fran andra sidan jordklotet typ... och det blir nog lite rorigt eftersom det inte finns nagra prickar att tillga pa detta tangentbord... well well.. bara att go swenglish.

Sa har det blivit ett nytt ar och jag har inte gett narga nyarsloften... men jag har bestamt mig for vissa saker... saker som borde ha blivit gj0orda for lange sen men som bara blivit liggande... undanskuffade i ett horn av min lilla galax... nu ska det goras helt enkelt och det kanns lite skont....

Jag saknar Mr Mac jattemycket... men jag har lovat mig sjalv att inte prata om honom mer forran jag vet om han faktiskt vill vara med mig overhuvudtaget.... sa tanka gor jag men hans namn har inte blivit sagt en enda g[ng detta ar och sa ska det vara. Kanske tycker ni att det ar sjukt men jaja... mitt val... maste ta hand om mig sjalv...

Det jobbigaste med att vara pa semester ar att du far alldeles for mycket tid att tanka pa.. det ar bevisligen inte bra for mig...

hanna i Nha Trang

1 kommentar:

Madeleine sa...

hoppas du har det bra där borta. du vet, att tänka på sig själv kan vara väldigt nyttigt ibland.

gott nytt år!