torsdag 3 april 2008

no meat please!

hehe... sitter och kollar på gordon´s nightmare och jag är såååå glad att ajg inte öter kött. Blä! men det var inte det jag skulle skriva om... jag måste ha lite nya köksgrejor... hade ju ingen kupa att sätta över min lilla morotskaka så ajg fick ta en påse... haha... får fixa till gottet i morgon.

Jag hade ställt in mig på att få träffa mammi i helgen, men jag ahde tagit fel och det är nästa helg istället. jaja... då får jag bara ställa om och gotta mig åt en lugn och skön helg. Läsa lite och bara ta det lugnt. Jag hoppas på bra väder så kanske det blir nån liten utflykt.

idag var jag på sista kurstillfället... det var lite tråkigt på något vis. Kommer sakna att ha nåt annat att tänka på då och då även om det var jobbigt också. Men kanske borde man göra sånna här saker ibland för att få perspektiv på det man gör. Men nu ska jag försöka att vinna en miljon på triss och glömma ödet. Kanske borde jag gå till gymmet i helgen, ja det borde jag verkligen... suck...

hola!

Inga kommentarer: