onsdag 2 april 2008

för sent för edelweiss

ja ibland tror jag att det är för sent... men bra dagar, som idag, tror jag att jag fortfarande har en chans. Men man vet aldrig, är det meningen så händer det väl. Men tänkt om det inte är meningen... jag kan ju inte göra mycket åt det tyvärr. Jag kan bara vänta och försöka leva...

jaja, nog med filosofiska tankar nu... redan onsdag eller bara onsdag. Det har gått snabbt men jag är helt slut redan... så hur man än ser det så är det iallafall två dagar kvar =) Men nu står fredagskakan i ugnen och det är ett enormt diskberg på bänken. Men jag tar en sak i taget. Så blir det kanske klart lagom tills mamma kommer på fredag. Ska fundera ut något skoj vi kan hitta på tror jag. Inte ofta hon stannar så länge så jag är flad, kanske kan vi ut och äta eller nåt.

Tjipp!

Inga kommentarer: