lördag 5 april 2008

Jag vill slå någon!

Varför är det så att vissa människor retar gallfeber på mig bara genom sin enkla existens?? Och varför fortsätter de kontakta mig när jag visat att jag inte är intresserad? Är det någon sjuk idé i hans huvud?? jajs.

Vet att man inte ska bry sig men åh, trött blir jag. Har varit en helt sjukt tråkig kväll, men hade inte pallat med att gå nånstans heller... så jag fick stå ut med sandra bullock och hemsk romantisk film... suck.
I morgon ska jag försöka ta mig iväg till det lilla gymmet, det tar redan emot men vad ska man göra? Jag åt ju tyvärr hela kakbiten som blev kvar så jag måste gå och bränna lite fett på trampmaskinen sen kanske jag kan få gå lite på stan som belöning... eller ta hand om det hemska diskberget... vad är det som gör att hur mycket jag än diskar så finns det fortfarande kvar?

har fått ett intressant erbjudande... vad ska jag göra med det?

hola!

Inga kommentarer: